2011. május 3., kedd

Provence-i halfilé

Ez az egyik kedvenc halas receptem.

Hozzávalók 2 személyre: 2 szelet tengeri hal (én pangasiust vettem), 30 dkg paprika, 2 érett paradicsom, 2 fej vöröshagyma, kimagozott fekete olívabogyó, frissen őrölt fekete bors, só, provence-i fűszerkeverék, cukkinit ugyan nem ír a recept, de épp volt itthon, így beletettem azt is.


Elkészítése:
1. Kevés zsírt felforrósítunk egy serpenyőben, és megpirítjuk rajta a felaprított hagymát. Hozzáadjuk a meghámozott, felaprított paradicsomot és a felkockázott paprikát (és a cukkinit). Lefedve 5 percig pároljuk.
2. Amíg elkészül, a sütőben megsütjük a halat. A zöldségeket sóval, borssal és provence-i fűszerkeverékkel ízesítjük, és hozzáadjuk a felkarikázott olívabogyókat.
3. Rátesszük a zöldséget a halra, és hagyjuk még párolódni pár percig.
Megszórtam bazsalikommal és tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: