2011. április 7., csütörtök

Párolt cékla-répa almával

Sokszor pároltam már céklát és répát sült hús mellé köretként. Most viszont vacsora lett belőle husi nélkül. Sült almával egytálételként is kiváló, de köretként is adható.


Hozzávalók:
  • 1 közepes fej cékla
  • 1 nagyobb répa
  • 2 alma 
  • fűszerek: bazsalikom, borsikafű, őrölt kömény

A céklát meghámoztam, felkockáztam, a répát karikára vágtam. Egy tepsit kivajaztam, a zöldséget megszórtam őrölt köménnyel (kevés egészet is raktam hozzá, és nagyon szeretem!), és ment a sütőbe. Fólia alatt kb. fél óráig párolódott, néha kevés vizet öntöttem alá, nehogy leégjen. Mikor már majdnem jó volt, ráraktam a cikkekre vágott almát. Ezt még megszórtam borsikafűvel és tovább pároltam. Mikor készen lett, megszórtam friss bazsalikommal, majonézes tormával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: