2011. április 12., kedd

Gyümölcsös-mákos süti

Ezt a receptet Mezei Elmira Paleolit szakácskönyvében találtam. Annyit változtattam rajta, hogy kockára vágott alma helyett reszelt almát tettem bele, és nem muffin formába raktam, hanem kis tepsibe. De a lényegen ez nem változtatott.

Hozzávalók: 20 dkg darált mák, 3 dkg őrölt kókuszreszelék, 2 ek. nyírfacukor, 1 tk. szódabikarbóna vagy sütőpor, 2 tojás, 1 hámozott alma, 1 kockára vágott banán, csipetnyi őrölt fahéj, 2,5 dl víz, kókuszzsír a forma kenéséhez (én teavajat használtam)

Elkészítés: A mákot összekeverjük a kókusszal, a nyírfacukorral és a sütőporral. Belekeverjük a gyümölcsöt és a fahéjat. Hozzáadjuk a tojásokat és a vizet. Jól összedolgozzuk. (Én botmixerrel kutyultam össze.) A formát kikenjük és megtöltjük a masszával, majd kb. 30 perc alatt készre sütjük.
Igazi paleo finomság. Én kenyér helyett eszem.

Nincsenek megjegyzések: